indyvanboxem.reismee.nl

Het einde

Donderdag vroeg in de ochtend heb ik de bus van Kandy naar Negombo genomen. Janne en Sies bleven verder reizen in Sri Lanka en dus heb ik toen afscheid van ze moeten nemen...

Vier uur later kwam ik aan in Negombo, in het hotel waar ik mijn laatste nacht zou slapen. Het was een super mooie en luxe kamer. Zo rond de middag ben ik naar Jasmin Villa, verderop in de stad, gegaan en heb ik daar nog een relaxende aruyvedische massage genomen.

Vrijdagochtend was het tijd om naar het vliegveld te gaan. Zo’n tien minuten van het hotel vandaan. Mijn eerste vlucht was terug naar Londen. Daar moest ik een nacht verblijven om zo op zaterdagochtend naar Düsseldorf te vliegen en later op de dag thuis te komen! Dat was dan het einde van mijn prachtige reis!

Bedankt voor het lezen!

In het speciaal; Janne en Sies bedankt voor de zes leuke en onvergetelijke weken, ik zie jullie in Gent!

Reacties

Reacties

Cor

Jammer, dat het zo vlug is gegaan!

Lucienne

Wat een geweldige ervaring Indy, mooie foto's en hele mooie verhalen. ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active